loading...
سردار شهید حاج حسین اسدی
اسدی بازدید : 18 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

          بسم رب الشهداء و الصدیقین

حضرت علی علیه السلام فرمودند:شهادت تنها دری است که به روی بندگان ویژه خداوند باز می شود.

محمدٌرسول الله و الذین معه اشدعلی الکفار الرحماءبینهم

سلام بر مهدی(عج)،سلام بر امام امت،ناخدای کشتی انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ،سلام بر امامی که ما را از منجلاب جهل و گمراهی نجات داد و به سوی نور و ضلالت رهنمایی کردو اسلام را به ما بهتر شناساند،سلام بر شهیدان و شهید پروران،سلام برتو مادر عزیزم و پدر مهربانم ،خواهران و برادرانم و سلام بر تو ای مادری که مرا در دامان پاک و پرمهرت پروراندی و برتو ای پدر عزیز ،زحمت کشیدی،تابه اینجا رساندی مرا و امشب من و برادرم رضا به میدان نبرد علیه کفار بعثی می رویم و اگر در این راه که آرزویمان پیروزی و فتح کربلاست،پیروز شدیم که انافتحنالک فتحاًمبینا و اگرخدا قسمتمان شهادت نمود و ما را به سوی خود بردو به آنجایی برد که حسین علیه السلام و یارانش را برد که به دعای همیشگی ام اللهم الرزقنا توفیق شهادت فی سبیلک به آرزویم رسیدم و خودم این راخواسته ام که از لطف خدا رسیده و چه نیکوست از دست خداوند متعال چیزی به انسان می رسدای کاش هزاران دفعه زنده می شدم و در راه خداوند متعال شربت شهادت می نوشیدم ای کاش نصیبم می شد بدنم چندین دفعه در راه خدا پاره پاره و خونین شود و شما پدر و مادر عزیزم چیزی را که در راه خدا داده اید اگر بر نگشت و مفقود شد ناراحت  نباشید،غم نخورید ما مقاممان والا خواهد شد و از این دار فانی بسوی نور خواهیم رفت الان که دارم وصیت خود را می نویسم صدای گلوله های توپ و خمپاره دشمن لحظه ای قطع نمی شود و ما لحظه شماری میکنیم که ای خدا کی می شه که ما به سوی تو پرواز کنیم

مادر عزیزم پدر مهربانم خواهران و برادران وصیت من به شما اینکه به دنیا چشم ندوزید که دنیا انسان را شفاعت نمی کند و فقط اعمال نیک است که انسان را از آتش جهنم نجات می دهد اول نماز را سروقت بخوانید،نمازجمعه،جماعت و نماز شب را بپای دارید که ما هرچه داریم از نماز و دعااست؛دعاهای روزانه ،کمیل،ندبه را از یاد نبرید و مخصوص بعد از نماز حتماً دعای الهی عظم البلاء را بخوانید مادر و پدر مهربان و خوبم در مقابل زحمات شما من فرزند بدی بودم اگر شهید شدم که این را از خدا می خواهم ، شما مرا عفو کنید زیرا پدر و مادر است که انسان را از آتش جهنم نجات می دهد ای انسان را به جهنم می برد شما از کسانی بودید که ما ا به سوی بهشت بردید،خداوند به شما اجر بدهد

برادران خوبم شما از پدر و مادر اطاعت کنید و آنچه را در بالا گفته ام انجام دهید و راه شهیدان را هم ادامه دهید که رسیدن به خدا و ائمه اطهار سلام الله علیه و آله است

و شما خواهرانم زینب باشید و زینب گونه با دشمن مبارزه کنید که شهید با خونش اسلام را یاری میکند و شما با حجابتان، دست از همه چیز بردارید و فقط در خانه ائمه اطهار روید که آنجااست کعبه و انسانیت و از همه همشهریان عزیز و خوبم از من طلب عفو نمایید و مخصوصاً همسایگانم را شاید روزی یکی از حرکات و یا یکی از حرفهای من آنها را آزار داده است،حتماً طلب عفو نمایید

در سوگ من گریه نکنید که اصلاً راضی نیستم  بلکه شربت و شیرینی هم بدهید که من با شهادت عروسی گرفتم و یک روحانی دعوت کنید برای سخنرانی و خدا نگهدارد این روحانیون عزیز را که در اینجا هم هستند و در کنار ما اصلحه دارند و با کفار می جنگند و اینها را هم دعا کنید و در شب هفت و چهلم حتماً دعای کمیل بخوانید و امام زمان (عج) را زیاد صدا بزنید و از برادران سپاه هم دعوت کنید به خانوک بیایند و مبادا ذره ای  ناراحت شوید مثل آن زنی که در صدر اسلام سر فرزندش را پرت کرد طرف دشمن و گفت: من چیزی را که در راه خدا داده ام پس نمی گیرم مثل آن زن باشید هر چند تا فرزند دارید هدیه کنید در راه خدا من حرف زیاد دارم ولی وقت کم . الان بچه ها دارند صف می شوند و سوار ماشین و من هم همینجا با شما خداحافظی میکنم،اول روی نماز و دعا و اینکه همیشه بگویید خدایا خدایا تو را بجان مهدی تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار از زبانتان نرود.انالله و انا الیه راجعون  وسلام علینا و علی عبادالله الصالحین

فرزند شما حسین اسدی

قرارباشد اگر آخر بمیرم نمی خواهم که در بستر بمیرم

دلم خواهد که با گل بانک تکبیر به تیر خصم بد گوهر بمیرم

دلم خواهد برای یاری دین برای یاری این مکتب بمیرم

دلم خواهد بفرمان خمینی به سان حر نام آور بمیرم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
باسلام این وبلاگ توسط فرزندان شهید مدیریت میشود خواهشمندم مطالب رو حتما به وسیله ایمیل و شماره هایی که در این وبلاگ ثبت شده است برای ما ارسال کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 48
  • بازدید کلی : 1,747
  • کدهای اختصاصی